stacja paliw kraków

Samoczynna przekładnia przyspieszająca

Samoczynna przekładnia przyspieszająca jest wyposażona w półautomatyczny lub automatyczny układ sterujący, który w określonych sytuacjach powoduje samoczynne przełączenia z przełożenia bezpośredniego na przełożenie przyspieszające oraz odwrotnie. Najczęściej samoczynne przełączenia przekładni przyspieszających są następstwem z góry przewidzianych zmian szybkości jazdy oraz chwilowego obciążenia silnika. Układy sterowania samoczynnych przekładni przyspieszających są z reguły wyposażone w siłowniki elektromagnetyczne lub hydrauliczne, uruchamiane przez układy elektryczne z wyłącznikam...

Więcej »

Podnośnik ruchomy

Podnośnik ruchomy nie ma stałego miejsca pracy i przeznaczony jest do częściowego podnoszenia samochodu (przodu, tyłu lub boku pojazdu) . Zależnie od swych wymiarów podnośnik ruchomy może być zbudowany jako przenośny (ręczny) lub przewozny (zaopatrzony w kółka). Podnośnik ruchomy ma z reguły napęd ręczny, przy czym obciążenie przejmuje olej lub element mechaniczny (śruba, zębatka). Podnośniki ruchome dzieli się wiec na hydrauliczne i mechaniczne. Stały podnośnik hydrauliczny. Silnik elektryczny napędza pompę oleju tłoczącą olej ze zbiornika pod tłok podnośnika. Tłok (kolumna) p...

Więcej »

Półautomatyczne skrzynki biegów

Stosowane obecnie półautomatyczne skrzynki biegów łączą w sobie cechy skrzynek zwykłych i całkowicie samoczynnych. Skrzynki półautomatyczne mają niektóre z zalet skrzynek automatycznych i zwykłych oraz na ogół zapewniają lepsze właściwości dynamiczne pojazdów i mniejsze zużycie paliwa niż automatyczne skrzynki biegów. Dość szerokie rozpowszechnienie się półautomatycznych skrzynek biegów przypisać można temu, że w porównaniu ze zwykłymi skrzynkami biegów zapewniają znaczne uproszczenie czynności związanych z prowadzeniem samochodu, a zarazem Są znacznie tańsze niż automatyczne skrzy...

Więcej »

Bilans cieplny suszarni obrotowej

Tego rodzaju urządzeń nie stosuje sie tylko w trzystopniowych skrzynkach biegów. W takiej skrzynce biegów dźwignia do zmiany biegów ma bowiem tylko cztery różne położenia robocze, a bieg tylny włącza się z reguły przesuwając dźwignie zmiany biegów w kierunku przeciwnym do kierunku włączania biegu pierwszego. Zapobiega to w praktyce możliwości przypadkowego włączenia biegu tylnego. Natomiast w skrzynce biegów o liczbie stopni większej niż trzy urządzenie blokujące jest niezbędne, ponieważ dźwignia zmiany biegów może zajmować pięć lub więcej różnych położeń roboczych. W takim przyp...

Więcej »
http://www.medycynapracy.net.pl 751#tomione , #castrol dobór oleju , #samochód hybrydowy co to , #jeep wj grand cherokee , #wypowiedzenie umowy oc pdf , #lpg skrót , #type r honda accord , #rejestracja etm , #auchan radom gazetka , #lra rejestracja ,