honda civic vi type s

Ułożyskowanie wału pośredniego

Łożysko osłaniają tarcze lub blaszane pierścienie ochronne, które zapobiegają wydostawaniu się smaru. Niekiedy przednie łożysko walu sprzęgłowego wymaga okresowego smarowania, np. przez smarowniczkę wkręconą w wieniec koła zamachowego. Tylny koniec walka sprzęgłowego ustala zwykle kulkowe łożysko jednorzędowe. Zależnie od sposobu osadzenia w obudowie stosuje się łożyska kulkowe zwykle, łożyska z rowkiem na pierścieniu zewnętrznym lub łożyska z kołnierzem na pierścieniu zewnętrznym. Pierścień zewnętrzny łożyska kulkowego unieruchamia się najczęściej przy użyciu pier...

Więcej »

Budowa i działanie skrzynki biegów

Automatyczna skrzynka biegów jest to udoskonalona skrzynka półautomatyczna, która wyposażono w układ sterujący z odpowiednim regulatorem wywołującym przełączenia przekładni w zależności od zmian chwilowego momentu obrotowego na wale korbowym silnika i szybkości jazdy. Przekładnia bezstopniowa pozwala na korzystanie z każdego dowolnego przełożenia w zakresie roboczym przekładni, wyznaczonym przez jej przełożenie maksymalne i minimalne. W razie potrzeby, podczas przenoszenia napędu zmiana przełożenia odbywa się w sposób ciągły. Dzięki zastosowaniu odpowiedniego urządzenia sterują...

Więcej »

Regulacja sposobu działania zaworu sterującego

Regulacja sposobu działania zaworu sterującego polega na zwiększaniu lub zmniejszaniu napięcia wstępnego sprężyny wyrównawczej oraz sprężyny zaworu podwójnego. Do tego celu służą najczęściej podkładki regulacyjne, kompletowane w stosy o odpowiedniej grubości. Hydrauliczne urządzenie wyprzęgające w porównaniu z nadciśnieniowym lub mechanizmami ze sprężynami wspomagającymi wykazuje pod wieloma względami zdecydowaną wyższość. Urządzenie hydrauliczne jest na ogół o wiele lżejsze niż mechanizm wyprzęgający innego typu. Wzajemne ruchy silnika i nadwozia nie zakłócają działa...

Więcej »

Badania nad chorobą Alzheimera: kwestie etyczne i prawne

Proszkowe sprzęgło elektromagnetyczne NAMI. Uzwojenie elektromagnesu umieszczone jest w kole zamachowym, w którego pierścieniowym wycięciu obraca sie element napędzany. Na oprawie przymocowanej śrubami do kola zamachowego znajduje sie pierścień stykowy uzwojenia elektromagnesu. Prąd dopływa przez szczotkę ślizgającą się po kontaktowym pierścieniu styk owym. Element napędzany osadzony jest za pomocą wielowypustowej piasty na wale sprzęgłowym skrzynki biegów. Luzy miedzy cylindrycznym elementem napędzanym a kołem zamachowym wynoszą 0,75. . .1,00 mm. Proszkowe sprzęgło elek...

Więcej »
http://www.oczyszczalnie-sciekow.biz.pl 751# , #tomione , #castrol dobór oleju , #samochód hybrydowy co to , #jeep wj grand cherokee , #wypowiedzenie umowy oc pdf , #lpg skrót , #type r honda accord , #rejestracja etm , #auchan radom gazetka ,