mustang gt otomoto

Przekładnie przyspieszające

Ze względu na zadania, wśród dodatkowych zespołów i mechanizmów napędowych rozróżnia sie zwykle następujące urządzenia: — przekładnia przyspieszająca (nadbieg), która pozwala na okresowe zmniejszanie całkowitego przełożenia układu napędowego, czyli na dodatkowe zwiększenie szybkości jazdy kosztem zmniejszenia momentu obrotowego na kołach, — zwolnica (reduktor), która zapewnia na stałe lub pozwala na okresowe zwiększanie całkowitego przełożenia układu napęd owego, czyli na dodatkowe zwiększanie momentu obrotowego na kołach pędnych kosztem zmniejszenia szy...

Więcej »

Konstrukcje nadwozi autobusowych

Ścian bocznych nie stosowano, a brezentowy miękki dach opieral się na słupkach bocznych. Kształty nadwozia były proste, podobnie jak i samochodów osobowych. Konstrukcje nadwozi autobusowych rozwijano w kierunku estetycznego zaokrąglenia krawędzi i płaszczyzn. Szyba przednia uległa z biegiem czasu pochyleniu, podobnie jak tył autobusu, dzięki czemu uzyskano łagodne nadwozia autobusu przejścia linii dachu. Dalszym etapem nadwozi autobusów było umieszczenie silnika we wnętrzu kadłuba. Zniknęła wowczas przednia, wysunięta cześć nadwozia. Nadwozie przybrało kszta...

Więcej »

Radzimy, jak eksploatować auto w zimie

width=300Zima to trudny czas dla kierowców, do którego muszą się oni szczególnie dobrze przygotować. Wielu z nas jednak nie wie, jakie czynności należy podjąć, aby dobrze przygotować samochód do zimy. Przeczytaj poniższe rady i dowiedz się, jak eksploatować swój pojazd zimą. Pierwszą rzeczą, którą można zalecić, jest kontrola. Skontrolować trzeba przed zimą wiele ważnych elementów pojazdu, m.i...

Więcej »

Budownictwo wczoraj i dzis : Warsztat Parametrycznego Projektowania Poziomu I

Podczas przemieszczania przesuwka synchronizatora dzieki działaniu zatrzasków pociąga za sobą piastę. Obie te części przesuwają się razem jako jedna całość do chwili, kiedy piasta swoim pierścieniem stożkowym zetknie się ze stożkowym występem wieńca zębatego na kole. Wskutek oporów tarcia pomiędzy stożkowymi powierzchniami prędkości kątowe sprzęganych elementów zaczynają się stopniowo wyrównywać. Podczas dalszego ruchu dźwigni zmiany biegów tuleja zębata przesuwając się wciska kulki (z przezwyciężeniem oporu ich sprężyn) i następnie zazębia się z pomo...

Więcej »
http://www.abc-budowadomu.org.pl 751#tomione , #castrol dobór oleju , #samochód hybrydowy co to , #jeep wj grand cherokee , #wypowiedzenie umowy oc pdf , #lpg skrót , #type r honda accord , #rejestracja etm , #auchan radom gazetka , #lra rejestracja ,