otomoto dolny śląsk

Typowe planetarne skrzynki biegów

Produkcja skrzynek planetarnych jest dość trudna i wymaga posługiwania się kosztownym oprzyrządowaniem specjalnym. Rodzaje przekładni planetarnych. Ujmując ogólnie przekładnia planetarna może być wykonana jako : — hipocykliczna — czyli zawierająca koło zębate o uzębieniu wewnętrznym lub epicykliczna czyli składająca się wyłącznie z kół zębatych o uzębieniu zewnętrznym. Wśród hipocyklicznych przekładni planetarnych rozróżnia się przekładnie o satelitach pojedynczych oraz przekładnie o satelitach podwójnych. Zespolona przekładnia planetarna różni się od prostej zastosowaniem dwóch...

Więcej »

Podnośnik ruchomy

Podnośnik ruchomy nie ma stałego miejsca pracy i przeznaczony jest do częściowego podnoszenia samochodu (przodu, tyłu lub boku pojazdu) . Zależnie od swych wymiarów podnośnik ruchomy może być zbudowany jako przenośny (ręczny) lub przewozny (zaopatrzony w kółka). Podnośnik ruchomy ma z reguły napęd ręczny, przy czym obciążenie przejmuje olej lub element mechaniczny (śruba, zębatka). Podnośniki ruchome dzieli się wiec na hydrauliczne i mechaniczne. Stały podnośnik hydrauliczny. Silnik elektryczny napędza pompę oleju tłoczącą olej ze zbiornika pod tłok podnośnika. Tłok (kolumna) po...

Więcej »

Zastosowanie sprzęgieł hydrokinetycznych

Rozdzielcze sprzeglo cierne pracuje według zasady zwykłego zespołu jednotarczowego, z tym jednak, że dzięki zastosowaniu dwóch niezależnych tarcz sprzęgła i sprężyny centralnej dwustronnego działania napęd może być przenoszony albo wprost na wał wejściowy skrzynki biegów, albo na wbudowane w nią sprzęgło hydrokinetyczne. Podczas zbliżania tarczy dociskowej do koła zamachowego zaciśnięta zostaje tarcza bezpośredniego przeniesienia. Kiedy tarcza dociskowa zajmuje położenie środkowe, sprzęgło rozdzielcze w ogóle nie przenosi napędu. Natomiast wskutek oddalania tarczy dociskowej od koła zamac...

Więcej »

Uklady nadcisnieniowo-hydrauliczne

Trzy kliny założone we wręby wykonane na zewnętrznej ściance piasty synchronizatora wiążą jego przesuwkę z pierścieniami stożkowymi. Kliny te wchodzą w wycięcia na powierzchniach czołowych pierścieni stożkowych z luzami nieco większymi niż połowa podziałki zębów. Pierścienie piasty koła zębatego u sprzęgłowego. Dzięki oporom tarcia pierścień zabezpieczajacy przekręca się wtedy wraz ze stożkową powierzchnią piasty koła zębatego w ślad za wałem sprzęgłowym aż do zaniku obwodowych luzów między klinami i ściankami ich wycięć. Zewnetrzne końce zebów sprzęgła i pierścienia zabe...

Więcej »
http://www.usggenetyczne.com.pl 751#tomione , #castrol dobór oleju , #samochód hybrydowy co to , #jeep wj grand cherokee , #wypowiedzenie umowy oc pdf , #lpg skrót , #type r honda accord , #rejestracja etm , #auchan radom gazetka , #lra rejestracja ,