mercedes kraków otomoto

Planetarny międzyosiowy mechanizm różnicowy

Stożkowy, niesymetryczny międzyosiowy mechanizm różnicowy rozdziela moment obrotowy w stałym stosunku wynikającym z wymiarów konstrukcyjnych zewnętrznej przekładni mechanizmu różnicowego. Przełożenie niesymetrycznego stożkowego mechanizmu różnicowego jest więc określone dwoma niezależnymi wielkościami, kątami, które odpowiednio do założeń konstrukcyjnych mogą być dowolnie obierane. Przełożenie to może być większe lub mniejsze od jedności. Jeżeli przełożenie równe jest jedności, to otrzymuje się zwykły symetryczny mechaniz...

Więcej »

Bieg tylny

Koła zębate wykonane są albo jako jedna całość z tulejami, wewnątrz których przesuwają się trzpienie, lub stanowią oddzielne elementy ułożyskowane na tulejach. Liczby rzymskie określają biegi, na których pracują oznaczone koła zębate oraz elektromagnesy. Bieg tylny włącza oddzielny elektromagnes. Skrzynka wyposażona jest w mechanizm ryglujący, uniemożliwiający jednoczesne włączenie dwóch biegów, oraz w zatrzaski zapobiegające przypadkowemu rozłączaniu się przekładni podczas jazdy. Kierowca włącza biegi za pomocą dźwigni wy...

Więcej »

Sprzęgła automatyczne

Proszkowe sprzęgło elektromagnetyczne NAMI. Uzwojenie elektromagnesu umieszczone jest w kole zamachowym, w którego pierścieniowym wycięciu obraca sie element napędzany. Na oprawie przymocowanej śrubami do kola zamachowego znajduje sie pierścień stykowy uzwojenia elektromagnesu. Prąd dopływa przez szczotkę ślizgającą się po kontaktowym pierścieniu styk owym. Element napędzany osadzony jest za pomocą wielowypustowej piasty na wale sprzęgłowym skrzynki biegów. Luzy miedzy cylindrycznym elementem napędzanym a kołem zamachowym wynoszą 0,75....

Więcej »

Transplantacja mostka do serca

Oba wodziki w trzystopniowej skrzynce biegów mają po trzy wgłębienia, z których środkowe służą do ustalania położenia neutralnego, a skrajne do utrzymywania wałków po włączeniu odpowiedniego biegu. W skrzynce czterostopniowej wodziki służące do włączania biegów trzeciego i czwartego oraz pierwszego i drugiego mają po trzy wgłębienia (środkowe do ustalania położenia neutralnego, a skrajne do utrzymywania włączonego biegu). Natomiast wałek tylnego biegu ma tylko dwa wgłębienia, z których jedno służy do ustalania położenia neut...

Więcej »
http://www.maxstrans.com.pl 751# , #tomione , #castrol dobór oleju , #samochód hybrydowy co to , #jeep wj grand cherokee , #wypowiedzenie umowy oc pdf , #lpg skrót , #type r honda accord , #rejestracja etm , #auchan radom gazetka ,