paliwo 100 oktanów

Półautomatyczne skrzynki biegów

Stosowane obecnie półautomatyczne skrzynki biegów łączą w sobie cechy skrzynek zwykłych i całkowicie samoczynnych. Skrzynki półautomatyczne mają niektóre z zalet skrzynek automatycznych i zwykłych oraz na ogół zapewniają lepsze właściwości dynamiczne pojazdów i mniejsze zużycie paliwa niż automatyczne skrzynki biegów. Dość szerokie rozpowszechnienie się półautomatycznych skrzynek biegów przypisać można temu, że w porównaniu ze zwykłymi skrzynkami biegów zapewniają znaczne uproszczenie czynności związanych z prowadzeniem samochodu, a zarazem Są znacznie tańsze niż automatyczne skrz...

Więcej »

Natryskowe urzadzenie do mycia nadwozi

Natryskowe urządzenie do mycia nadwozi może być wykonane jako podwieszone lub bramowe, zmywające jednocześnie oba boki i dach nadwozia. Najczęściej urządzenie natryskowe ma dwa układy rur zaopatrzonych w dysze, z których jeden natryskuje wodę, a drugi — roztwór wodny środka myjącego, tzw. szamponu, rozpylanego w postaci piany na myte nadwozie. Woda dostarczana jest do urządzenia bezpośrednio z sieci wodociągowej lub przez pompę zapewniającą wytryskiwanie wody z dysz pod ciśnie- Roztwór myjący rozpyla się za pośrednictwem sprężonego powietrza o ciśnieniu 2 . . .6 kG/cm2. Niekiedy s...

Więcej »

Przekładnie przyspieszające

Ze względu na zadania, wśród dodatkowych zespołów i mechanizmów napędowych rozróżnia sie zwykle następujące urządzenia: — przekładnia przyspieszająca (nadbieg), która pozwala na okresowe zmniejszanie całkowitego przełożenia układu napędowego, czyli na dodatkowe zwiększenie szybkości jazdy kosztem zmniejszenia momentu obrotowego na kołach, — zwolnica (reduktor), która zapewnia na stałe lub pozwala na okresowe zwiększanie całkowitego przełożenia układu napęd owego, czyli na dodatkowe zwiększanie momentu obrotowego na kołach pędnych kosztem zmniejszenia szybkości jazdy, — skrzynka...

Więcej »

Chirurgia bariatryczna i profilaktyka cukrzycy typu 2 u osób otyłych w Szwecji AD 8

Stosowane w samochodzie osobowym CITROEN 2 CV urządzenie z siłownikiem podciśnieniowym służy do włączania i wyłączania zespolonego sprzęgła Odśrodkowego i zwykłego. Przesunięcie dźwigni zmiany biegów powoduje podniesienie trzpienia i otwarcie płaskiego zaworu łączącego rure ssącą silnika z siłownikiem podciśnieniowym co powoduje wyłączenie sprzęgła. Jednocześnie sprężysta przysionka umocowana na talerzyku zaworu zamyka kanalik prowadzący do zaworu dławiącego, Po zwolnieniu dźwigni zmiany biegów trzpień opada, a zawór plaski odcina siłownik od rury ssącej. Wskutek wciskania pedału...

Więcej »
http://www.makul.pl 751#castrol dobór oleju , #samochód hybrydowy co to , #jeep wj grand cherokee , #wypowiedzenie umowy oc pdf , #lpg skrót , #type r honda accord , #rejestracja etm , #auchan radom gazetka , #lra rejestracja , #cena paliwa on ,