rejestracja kmy

Budowa i działanie skrzynki biegów

Automatyczna skrzynka biegów jest to udoskonalona skrzynka półautomatyczna, która wyposażono w układ sterujący z odpowiednim regulatorem wywołującym przełączenia przekładni w zależności od zmian chwilowego momentu obrotowego na wale korbowym silnika i szybkości jazdy. Przekładnia bezstopniowa pozwala na korzystanie z każdego dowolnego przełożenia w zakresie roboczym przekładni, wyznaczonym przez jej przełożenie maksymalne i minimalne. W razie potrzeby, podczas przenoszenia napędu zmiana przełożenia odbywa się w sposób ciągły. Dzięki zastosowaniu odpowiedniego urządzenia sterującego...

Więcej »

Zapadkowe urządzenie blokujące

Tego rodzaju urządzeń nie stosuje sie tylko w trzystopniowych skrzynkach biegów. W takiej skrzynce biegów dźwignia do zmiany biegów ma bowiem tylko cztery różne położenia robocze, a bieg tylny włącza się z reguły przesuwając dźwignie zmiany biegów w kierunku przeciwnym do kierunku włączania biegu pierwszego. Zapobiega to w praktyce możliwości przypadkowego włączenia biegu tylnego. Natomiast w skrzynce biegów o liczbie stopni większej niż trzy urządzenie blokujące jest niezbędne, ponieważ dźwignia zmiany biegów może zajmować pięć lub więcej różnych położeń roboczych. W tak...

Więcej »

Typowe wykonania sprzęgieł hydrokinetycznych

Wymagana charakterystykę działania samochodowego sprzęgła hydrokinetycznego, czyli wysoką w okresie pracy silnika, ze znamionową prędkością biegu oraz możliwie mały moment obrotowy pompy w razie bezruchu turbiny uzyskuje się, korzystając z następujących środków konstrukcyjnych: — zastosowanie wirników bez wewnętrznych pierścieni prowadzących; w okresie bezruchu turbiny ciecz opływa ścianki wirników; - wewnętrznych pierścieni, od ścianek kanałów międzyłopatkowych turbiny i już w pobliżu ich środków powracają do kanałów miedzyłopatkowych pompy, — skrócenie łopatek prze...

Więcej »

konopnickiej 2 polanica zdrój dolnośląskie

Ze względu na zadania, wśród dodatkowych zespołów i mechanizmów napędowych rozróżnia sie zwykle następujące urządzenia: — przekładnia przyspieszająca (nadbieg), która pozwala na okresowe zmniejszanie całkowitego przełożenia układu napędowego, czyli na dodatkowe zwiększenie szybkości jazdy kosztem zmniejszenia momentu obrotowego na kołach, — zwolnica (reduktor), która zapewnia na stałe lub pozwala na okresowe zwiększanie całkowitego przełożenia układu napęd owego, czyli na dodatkowe zwiększanie momentu obrotowego na kołach pędnych kosztem zmniejszenia szybkości jazdy, — s...

Więcej »
http://www.blatygranitowe.org.pl 751#castrol dobór oleju , #samochód hybrydowy co to , #jeep wj grand cherokee , #wypowiedzenie umowy oc pdf , #lpg skrót , #type r honda accord , #rejestracja etm , #auchan radom gazetka , #lra rejestracja , #cena paliwa on ,