as 24 polska

System BCR

Stosowane w samochodzie osobowym CITROEN 2 CV urządzenie z siłownikiem podciśnieniowym służy do włączania i wyłączania zespolonego sprzęgła Odśrodkowego i zwykłego. Przesunięcie dźwigni zmiany biegów powoduje podniesienie trzpienia i otwarcie płaskiego zaworu łączącego rure ssącą silnika z siłownikiem podciśnieniowym co powoduje wyłączenie sprzęgła. Jednocześnie sprężysta przysionka umocowana na talerzyku zaworu zamyka kanalik prowadzący do zaworu dławiącego, Po zwolnieniu dźwigni zmiany biegów trzpień opada, a zawór plaski odcina siłownik od rury ssącej. Wskutek wciskania pedału przyspieszeni...

Więcej »

Planetarny międzyosiowy mechanizm różnicowy

Stożkowy, niesymetryczny międzyosiowy mechanizm różnicowy rozdziela moment obrotowy w stałym stosunku wynikającym z wymiarów konstrukcyjnych zewnętrznej przekładni mechanizmu różnicowego. Przełożenie niesymetrycznego stożkowego mechanizmu różnicowego jest więc określone dwoma niezależnymi wielkościami, kątami, które odpowiednio do założeń konstrukcyjnych mogą być dowolnie obierane. Przełożenie to może być większe lub mniejsze od jedności. Jeżeli przełożenie równe jest jedności, to otrzymuje się zwykły symetryczny mechanizm różnicowy, w którym połowa momentu obrotowego silnika przenoszona jes...

Więcej »

Siłownik nadciśnieniowy

Kiedy wybierak wbudowany jest w pokrywie skrzynki biegów, stosowane są również dwa cięgła, przy czym jedno służy do przesuwania wybieraka, drugie zaś do jego przekręcania (włączania biegu), Zaleta takiego układu jest możliwość zastosowania linki BOWDENA do przesuwania wybieraka, co z kolei umożliwia wyeliminowanie jałowego skoku dźwigni zmiany biegów oraz zapewnia kompensację wzajemnych przesunięć zespołu napędowego i nadwozia. Ze względu na umieszczenie siedzenia kierowcy obok silnika, np. w samochodzie ciężarowym, dźwignia zmiany biegów nie oddziałuje bezpośrednio na wybierak w pokrywie skrzynki, lecz...

Więcej »

W razie przewleklego przebiegu choroby

Podnośnik ruchomy nie ma stałego miejsca pracy i przeznaczony jest do częściowego podnoszenia samochodu (przodu, tyłu lub boku pojazdu) . Zależnie od swych wymiarów podnośnik ruchomy może być zbudowany jako przenośny (ręczny) lub przewozny (zaopatrzony w kółka). Podnośnik ruchomy ma z reguły napęd ręczny, przy czym obciążenie przejmuje olej lub element mechaniczny (śruba, zębatka). Podnośniki ruchome dzieli się wiec na hydrauliczne i mechaniczne. Stały podnośnik hydrauliczny. Silnik elektryczny napędza pompę oleju tłoczącą olej ze zbiornika pod tłok podnośnika. Tłok (kolumna) pod naporem ol...

Więcej »
http://www.pokryciadachowe.edu.pl 751# , #tomione , #castrol dobór oleju , #samochód hybrydowy co to , #jeep wj grand cherokee , #wypowiedzenie umowy oc pdf , #lpg skrót , #type r honda accord , #rejestracja etm , #auchan radom gazetka ,