miasto na trasie leszno wrocław

Zawór wlotowy

Płynne włączenie sprzęgła podczas przełączania na niższą przekładnię osiąga się w następujący sposób. Gdy tylko samochód zwolni, podwieszona w gumowych uchwytach obudowa przekładni głównej pochyla sie do przodu, co powoduje zwarcie styków włącznika tylnego mostu. Poprzez styki włącznika tylnego mostu i wyłącznik ograniczający płynie wówczas prad do przekaźnika włączającego elektromagnes. Pod działaniem elektromagnesu zawór sterujący poprzez układ zaworków niezależnie od uchylenia przepustnicy przedłuża odpowiednio okres włącza...

Więcej »

Sprawność przekładni hydrokinetycznej

Sprawność przekładni hydrokinetycznej jest to stosunek mocy oddawanej przez turbinę do mocy pobieranej przez pompę. Poślizg przekładni hydrokinetycznej lub dokładniej poślizg turbiny względem pompy jest to stosunek chwilowej różnicy prędkości obrotowych pompy i turbiny (np — nt) do chwilowej prędkości obrotowej pompy (np), czyli s = (np — nt)/np. Podczas przekazywania napędu przekładnia hydrokinetyczna pracuje zawsze z mniejszym lub większym poślizgiem, ponieważ ze względu na hydrauliczne straty mocy prędkość obrotowa turbiny nigdy nie zrów...

Więcej »

Natryskowe urzadzenie do mycia nadwozi

Natryskowe urządzenie do mycia nadwozi może być wykonane jako podwieszone lub bramowe, zmywające jednocześnie oba boki i dach nadwozia. Najczęściej urządzenie natryskowe ma dwa układy rur zaopatrzonych w dysze, z których jeden natryskuje wodę, a drugi — roztwór wodny środka myjącego, tzw. szamponu, rozpylanego w postaci piany na myte nadwozie. Woda dostarczana jest do urządzenia bezpośrednio z sieci wodociągowej lub przez pompę zapewniającą wytryskiwanie wody z dysz pod ciśnie- Roztwór myjący rozpyla się za pośrednictwem sprężonego powietrza...

Więcej »

Slyszy sie go nieraz, zaleznie

Wał główny ułożyskowany na trzech podporach osadza sie najczęściej w łożyskach kulkowych lub walcowych, rzadziej w łożyskach stożkowych. Wał taki ustala się poosiowo albo w łożysku tylnym, albo w łożysku pośrednim. Ułożyskowanie kół zębatych. Swobodne koła zębate walu głównego, zazębiające się z kolami zębatymi wału pośredniego, są zwykle ułożyskowane bezpośrednio na wale głównym. Jedynie w razie bardzo dużego obciążenia przekładni swobodne kola zębate łożyskuje się w ściankach działowych obudowy skrzynki biegów. Do ł...

Więcej »
http://www.motoinfosik.com.pl 751#samochód hybrydowy co to , #jeep wj grand cherokee , #wypowiedzenie umowy oc pdf , #lpg skrót , #type r honda accord , #rejestracja etm , #auchan radom gazetka , #lra rejestracja , #cena paliwa on , #lotos stacja ,