wadowski volvo

Kanał specjalny

Kanał specjalny wyróżnia się specjalną budową zapewniającą szczególnie łatwy dostęp do samochodu. Najczęściej kanał specjalny wykonuje się jako wykop o długości 6. . .8 m,szerokości około 5 m i głębokości około 1,5 m, w środku którego osadza się szyny najazdowe lub szyny jezdne specjalnego wózka (kanał KRUZE. Półkanał jest to płytki wykop o głębokości 0,6. . .0,8 m, szerokości około 0,8 m i długości około 1,0 m większej niż długość samochodu. Zwykle wykonuje się dwa półkanały po bokach stanowiska do ustawiania samochodu, co w pewnym stopniu ułatwia dostę...

Więcej »

Synchronizator

Synchronizator pozwala na sprzęganie kół lub wałów o wspólnej osi obrotu dopiero po uprzednim wyrównaniu ich prędkości kątowych. Ze względu na zasadę działania, wśród synchronizatorów stosowanych obecnie w samochodowych skrzynkach biegów rozróżniać należy trzy podstawowe od miany: synchronizator zapadkowy (prosty) złożony z dwustronnego sprzęgła ciernego, zwykłe stożkowego lub rzadziej wielotarczowego, dwustronnego sprzęgła zębatego oraz mechanizmu zatrzaskowego do utrzymywania przesuwki w pozycji środkowej (wyłączenia), — synchronizator blokujący (bezwładnościowy) różni si...

Więcej »

Budowa i działanie skrzynki biegów

Automatyczna skrzynka biegów jest to udoskonalona skrzynka półautomatyczna, która wyposażono w układ sterujący z odpowiednim regulatorem wywołującym przełączenia przekładni w zależności od zmian chwilowego momentu obrotowego na wale korbowym silnika i szybkości jazdy. Przekładnia bezstopniowa pozwala na korzystanie z każdego dowolnego przełożenia w zakresie roboczym przekładni, wyznaczonym przez jej przełożenie maksymalne i minimalne. W razie potrzeby, podczas przenoszenia napędu zmiana przełożenia odbywa się w sposób ciągły. Dzięki zastosowaniu odpowiedniego urządzenia sterującego ...

Więcej »

Uszkodzenie noworodka mózgu

Wał główny ułożyskowany na trzech podporach osadza sie najczęściej w łożyskach kulkowych lub walcowych, rzadziej w łożyskach stożkowych. Wał taki ustala się poosiowo albo w łożysku tylnym, albo w łożysku pośrednim. Ułożyskowanie kół zębatych. Swobodne koła zębate walu głównego, zazębiające się z kolami zębatymi wału pośredniego, są zwykle ułożyskowane bezpośrednio na wale głównym. Jedynie w razie bardzo dużego obciążenia przekładni swobodne kola zębate łożyskuje się w ściankach działowych obudowy skrzynki biegów. Do łożyskowania kół zębatych na wale głównym...

Więcej »
http://www.techmed.net.pl 751#jeep wj grand cherokee , #wypowiedzenie umowy oc pdf , #lpg skrót , #type r honda accord , #rejestracja etm , #auchan radom gazetka , #lra rejestracja , #cena paliwa on , #lotos stacja , #honda civic vi type s ,