makro sosnowiec godz otwarcia

Dodatkowe mechanizmy napędowe

Wspólna ich cecha jest zastosowanie tylu prostych przekładni planetarnych, ile biegów w przód ma skrzynka biegów. Jeden z układów planetarnych zapewnia bieg tylny, a bieg bezpośredni uzyskuje się przez zablokowanie wszystkich pozostałych układów planetarnych. Planetarne Skrzynki biegów WILSON wyposaża się przeważnie w półautomatyczne preselekcyjne mechanizmy sterujące, rzadziej w automatyczne układy sterujące. Sterowanie preselekcyjne systemu WILSON. Wzdłuż skrzynki biegów jest osadzony wałek sterujący zaopatrzony w płaskie, jednostronne ścięcia (po jednym dla każdego biegu) rozmieszczone pod różnymi kątami....

Więcej »

Klasyfikacja skrzynek przekładniowych

Przekładnie stopniowe. Jako skrzynkę biegów, terenowa lub rozdzielczą, najczęściej stosuje się zwykłą przekładniową skrzynkę stopniową, złożoną z kilku przekładni zębatych, których odpowiednie włączanie i wyłączanie pozwala uzyskiwać wymagane przełożenia pomiędzy wałem korbowym silnika a wałem napędowym samochodu. Dzięki temu w okresie rozwijania przez silnik określonego momentu obrotowego można otrzymać, zależnie od wypadkowego przełożenia włączonych przekładni, różne momenty obrotowe na wale napędowym, a wiec i na kolach jezdnych samochodu. Liczba stopni przełożeń we współczesnych samochodowyc...

Więcej »

Zawór wlotowy

Płynne włączenie sprzęgła podczas przełączania na niższą przekładnię osiąga się w następujący sposób. Gdy tylko samochód zwolni, podwieszona w gumowych uchwytach obudowa przekładni głównej pochyla sie do przodu, co powoduje zwarcie styków włącznika tylnego mostu. Poprzez styki włącznika tylnego mostu i wyłącznik ograniczający płynie wówczas prad do przekaźnika włączającego elektromagnes. Pod działaniem elektromagnesu zawór sterujący poprzez układ zaworków niezależnie od uchylenia przepustnicy przedłuża odpowiednio okres włączania sprzęgła. Jeżeli silnik przyspieszy bieg, kierunek reakcyjnego mom...

Więcej »

Przeciecie nerwów trzewnych

Niekiedy urządzenie ryglujące mechanizmu przełączania przekładni w trzystopniowej skrzynce biegów spełnia jednocześnie zadania zatrzasków ustalających położenie wodzików. Pomiędzy wałkami przesuwkowymi znajdują się wówczas dwa wydrążone kołki, rozpierane przez sprężynę. Wskutek nacisku sprężyny kołki wchodzą we wgłębienia wodzików, unieruchamiając je w odpowiednich położeniach. Podczas przesuwania jednego z wodzików kołek wychodzi z jego wgłębienia i ściskając sprężynę prawie opiera się o drugi kołek, unieruchamiając w ten sposób drugi wodzik. Po włączeniu wybranego biegu kołek pod naciskiem s...

Więcej »
http://www.autokup.pl 751#wypowiedzenie umowy oc pdf , #lpg skrót , #type r honda accord , #rejestracja etm , #auchan radom gazetka , #lra rejestracja , #cena paliwa on , #lotos stacja , #honda civic vi type s , #bmw lublin ,