bmw 335i otomoto

Zastosowanie sprzęgieł hydrokinetycznych

Rozdzielcze sprzeglo cierne pracuje według zasady zwykłego zespołu jednotarczowego, z tym jednak, że dzięki zastosowaniu dwóch niezależnych tarcz sprzęgła i sprężyny centralnej dwustronnego działania napęd może być przenoszony albo wprost na wał wejściowy skrzynki biegów, albo na wbudowane w nią sprzęgło hydrokinetyczne. Podczas zbliżania tarczy dociskowej do koła zamachowego zaciśnięta zostaje tarcza bezpośredniego przeniesienia. Kiedy tarcza dociskowa zajmuje położenie środkowe, sprzęgło rozdzielcze w ogóle nie przenosi napędu. Natomiast wskutek oddala...

Więcej »

Przesuwne koło zębate

Do włączania napędu przednich kół samochodu służy przesuwka pozwalająca na ryglowanie swobodnego koła zębatego wzgledem przedniego walu zdawczego. Jeżeli przesuwka nie sprzęga swobodnego koła zębatego z przednim walem zdawczym, wiruje ono jałowo wokół niego, a skrzynka rozdzielcza przekazuje napęd jedynie na tylne kola pojazdu. Zwiększanie momentu obrotowego przez skrzynkę rozdzielczą zapewnia wbudowana w nią przekładnia zwalniająca. Jeżeli przesuwne kolo zębate jest zazębione z dużym kołem zębatym na wale pośrednim, małe koło zębate na wale pośrednim z...

Więcej »

System BCR

Stosowane w samochodzie osobowym CITROEN 2 CV urządzenie z siłownikiem podciśnieniowym służy do włączania i wyłączania zespolonego sprzęgła Odśrodkowego i zwykłego. Przesunięcie dźwigni zmiany biegów powoduje podniesienie trzpienia i otwarcie płaskiego zaworu łączącego rure ssącą silnika z siłownikiem podciśnieniowym co powoduje wyłączenie sprzęgła. Jednocześnie sprężysta przysionka umocowana na talerzyku zaworu zamyka kanalik prowadzący do zaworu dławiącego, Po zwolnieniu dźwigni zmiany biegów trzpień opada, a zawór plaski odcina siłownik od rury ...

Więcej »

POMPY DO PODNOSZENIA CISNIENIA W SIECI WEWNETRZNEJ

Dążenia konstruktorów do uproszczenia prowadzenia samochodów idą w kierunku ograniczenia czynności związanych ze sterowaniem mechanizmów obsługiwanych podczas jazdy. Jeżeli samochód jest wyposażony w zwykły układ napędowy, kierowca posługuje sie trzema pedałami — przyspieszenia, hamulca i sprzęgła. Poważnym uproszczeniem czynności kierowcy jest przejście na „dwupedałowe” prowadzenie samochodu, czyli wyeliminowanie pedału sprzęgła i zastosowanie urządzenia samoczynnie włączającego i wyłączającego sprzęgło. Zastosowanie sprzęgła odśrodkowego po...

Więcej »
http://www.nowapsychologiabiznesu.pl 751#wypowiedzenie umowy oc pdf , #lpg skrót , #type r honda accord , #rejestracja etm , #auchan radom gazetka , #lra rejestracja , #cena paliwa on , #lotos stacja , #honda civic vi type s , #bmw lublin ,