PIC-510

Konstrukcje nadwozi autobusowych

Ścian bocznych nie stosowano, a brezentowy miękki dach opieral się na słupkach bocznych. Kształty nadwozia były proste, podobnie jak i samochodów osobowych. Konstrukcje nadwozi autobusowych rozwijano w kierunku estetycznego zaokrąglenia krawędzi i płaszczyzn. Szyba przednia uległa z biegiem czasu pochyleniu, podobnie jak tył autobusu, dzięki czemu uzyskano łagodne nadwozia autobusu przejścia linii dachu. Dalszym etapem nadwozi autobusów było umieszczenie silnika we wnętrzu kadłuba. Zniknęła wowczas ...

WiÄ™cej »

Zwolnice (reduktory)

Kierowca przełącza przekÅ‚adniÄ™ przyspieszajÄ…cÄ… przy użyciu dźwigni rÄ™cznej, sterujÄ…cej zawór rozrzÄ…dczy, który umożliwia łączenie przedniej przestrzeni roboczej siÅ‚ownika z rura ssÄ…cÄ… silnika, a tylnej — z atmosfera, albo odwrotnie. Jeżeli silnik pracuje, odpowiednio do kierunku dziaÅ‚ania różnicy ciÅ›nieÅ„ przepona wygina siÄ™ i poprzez tÅ‚oczysko przemieszcza przesuwkÄ™ sprzÄ™gÅ‚a kÅ‚owego. WejÅ›ciowa przekÅ‚adnia przyspieszajÄ…ca. Niekiedy samoczynnÄ… przekÅ‚adniÄ™ przyspieszajÄ…cÄ… wbudowuje siÄ™ pomiÄ...

WiÄ™cej »

Budowa i działanie skrzynki biegów

Automatyczna skrzynka biegów jest to udoskonalona skrzynka półautomatyczna, która wyposażono w układ sterujący z odpowiednim regulatorem wywołującym przełączenia przekładni w zależności od zmian chwilowego momentu obrotowego na wale korbowym silnika i szybkości jazdy. Przekładnia bezstopniowa pozwala na korzystanie z każdego dowolnego przełożenia w zakresie roboczym przekładni, wyznaczonym przez jej przełożenie maksymalne i minimalne. W razie potrzeby, podczas przenoszenia napędu zmiana przełożenia odbywa...

WiÄ™cej »

Architektura i nowoczesne budownictwo - Międzynarodowy Konkurs Kulturalny Międzynarodowego Centrum Morskiego w Kaohsiung / Mack Scogin Merrill Elam Architects

Chwilowa sprawność przekÅ‚adni zależy od chwilowych strat energii podczas krążenia cieczy w pracujÄ…cej przekÅ‚adni, które poglÄ…dowo można podzielić na straty przepÅ‚ywu oraz straty uderzeÅ„. Straty takiej sytuacji ciecz napÅ‚ywa na Å‚opatki kierownicy i wypÅ‚ywa spomiÄ™dzy nich w tym samym kierunku (równolegle), a wiÄ™c nie odchyla siÄ™ kierunek strumienia. W takiej sytuacji brak już reakcyjnego oddziaÅ‚ywania kierownicy, czyli moment oddawany przez pompÄ™ jest równy momentowi odbieranemu na turbinie (punkt sprzÄ™gniÄ...

WiÄ™cej »
http://www.meble-drewniane.net.pl 751#lpg skrót , #type r honda accord , #rejestracja etm , #auchan radom gazetka , #lra rejestracja , #cena paliwa on , #lotos stacja , #honda civic vi type s , #bmw lublin , #otomoto sieradz ,