PIC-510

Konstrukcje nadwozi autobusowych

Ścian bocznych nie stosowano, a brezentowy miękki dach opieral się na słupkach bocznych. Kształty nadwozia były proste, podobnie jak i samochodów osobowych. Konstrukcje nadwozi autobusowych rozwijano w kierunku estetycznego zaokrąglenia krawędzi i płaszczyzn. Szyba przednia uległa z biegiem czasu pochyleniu, podobnie jak tył autobusu, dzięki czemu uzyskano łagodne nadwozia autobusu przejścia linii dachu. Dalszym etapem nadwozi autobusów było umieszczenie silnika we wnętrzu kadłuba. Zniknęła wowczas ...

Więcej »

Zwolnice (reduktory)

Kierowca przełącza przekładnię przyspieszającą przy użyciu dźwigni ręcznej, sterującej zawór rozrządczy, który umożliwia łączenie przedniej przestrzeni roboczej siłownika z rura ssącą silnika, a tylnej — z atmosfera, albo odwrotnie. Jeżeli silnik pracuje, odpowiednio do kierunku działania różnicy ciśnień przepona wygina się i poprzez tłoczysko przemieszcza przesuwkę sprzęgła kłowego. Wejściowa przekładnia przyspieszająca. Niekiedy samoczynną przekładnię przyspieszającą wbudowuje się pomi...

Więcej »

Budowa i działanie skrzynki biegów

Automatyczna skrzynka biegów jest to udoskonalona skrzynka półautomatyczna, która wyposażono w układ sterujący z odpowiednim regulatorem wywołującym przełączenia przekładni w zależności od zmian chwilowego momentu obrotowego na wale korbowym silnika i szybkości jazdy. Przekładnia bezstopniowa pozwala na korzystanie z każdego dowolnego przełożenia w zakresie roboczym przekładni, wyznaczonym przez jej przełożenie maksymalne i minimalne. W razie potrzeby, podczas przenoszenia napędu zmiana przełożenia odbywa...

Więcej »

Architektura i nowoczesne budownictwo - Międzynarodowy Konkurs Kulturalny Międzynarodowego Centrum Morskiego w Kaohsiung / Mack Scogin Merrill Elam Architects

Chwilowa sprawność przekładni zależy od chwilowych strat energii podczas krążenia cieczy w pracującej przekładni, które poglądowo można podzielić na straty przepływu oraz straty uderzeń. Straty takiej sytuacji ciecz napływa na łopatki kierownicy i wypływa spomiędzy nich w tym samym kierunku (równolegle), a więc nie odchyla się kierunek strumienia. W takiej sytuacji brak już reakcyjnego oddziaływania kierownicy, czyli moment oddawany przez pompę jest równy momentowi odbieranemu na turbinie (punkt sprzęgni...

Więcej »
http://www.meble-drewniane.net.pl 751#lpg skrót , #type r honda accord , #rejestracja etm , #auchan radom gazetka , #lra rejestracja , #cena paliwa on , #lotos stacja , #honda civic vi type s , #bmw lublin , #otomoto sieradz ,