PIC-519

Siłownik nadciśnieniowy

Kiedy wybierak wbudowany jest w pokrywie skrzynki biegów, stosowane są również dwa cięgła, przy czym jedno służy do przesuwania wybieraka, drugie zaś do jego przekręcania (włączania biegu), Zaleta takiego układu jest możliwość zastosowania linki BOWDENA do przesuwania wybieraka, co z kolei umożliwia wyeliminowanie jałowego skoku dźwigni zmiany biegów oraz zapewnia kompensację wzajemnych przesunięć zespołu napędowego i nadwozia. Ze względu na umieszczenie siedzenia kierowcy obok silnika, np. w samochodzie ciężarowym, dźwignia zmiany bieg...

Więcej »

Typowe stopniowe skrzynki biegów

Wał główny ułożyskowany na trzech podporach osadza sie najczęściej w łożyskach kulkowych lub walcowych, rzadziej w łożyskach stożkowych. Wał taki ustala się poosiowo albo w łożysku tylnym, albo w łożysku pośrednim. Ułożyskowanie kół zębatych. Swobodne koła zębate walu głównego, zazębiające się z kolami zębatymi wału pośredniego, są zwykle ułożyskowane bezpośrednio na wale głównym. Jedynie w razie bardzo dużego obciążenia przekładni swobodne kola zębate łożyskuje się w ściankach działowych obudowy skrzynki biegów. D...

Więcej »

Kanał specjalny

Kanał specjalny wyróżnia się specjalną budową zapewniającą szczególnie łatwy dostęp do samochodu. Najczęściej kanał specjalny wykonuje się jako wykop o długości 6. . .8 m,szerokości około 5 m i głębokości około 1,5 m, w środku którego osadza się szyny najazdowe lub szyny jezdne specjalnego wózka (kanał KRUZE. Półkanał jest to płytki wykop o głębokości 0,6. . .0,8 m, szerokości około 0,8 m i długości około 1,0 m większej niż długość samochodu. Zwykle wykonuje się dwa półkanały po bokach stanowiska do ustawia...

Więcej »

Przy montazu rur kanalizacyjnych wazna rzecza jest odpowiednie wymierzenie zmian kierunków

Podczas przemieszczania przesuwka synchronizatora dzieki działaniu zatrzasków pociąga za sobą piastę. Obie te części przesuwają się razem jako jedna całość do chwili, kiedy piasta swoim pierścieniem stożkowym zetknie się ze stożkowym występem wieńca zębatego na kole. Wskutek oporów tarcia pomiędzy stożkowymi powierzchniami prędkości kątowe sprzęganych elementów zaczynają się stopniowo wyrównywać. Podczas dalszego ruchu dźwigni zmiany biegów tuleja zębata przesuwając się wciska kulki (z przezwyciężeniem oporu ich sprężyn) i nas...

Więcej »
http://www.znany-architekt.com.pl 751#lpg skrót , #type r honda accord , #rejestracja etm , #auchan radom gazetka , #lra rejestracja , #cena paliwa on , #lotos stacja , #honda civic vi type s , #bmw lublin , #otomoto sieradz ,