Światowa premiera: lakiery strukturalne w Peugeot 208

Centralny układ hydrauliczny

Centralny układ hydrauliczny składa się ze zbiornika oleju, pompy oleju, głównego akumulatora oraz zaworu rozdzielczego. Podczas zmiany biegów zawór rozdzielczy najpierw doprowadza olej pod ciśnieniem do siłownika wyprzęgnika, powodując wyłączenie sprzęgła, a następnie dopiero do układu powodującego przełączenie przekładni w skrzynce biegów. Specjalny regulator, napędzany przez wal korbowy, powoduje samoczynne wyłączenie sprzęgła w razie zwolnienia biegu silnika poniżej ustawionej odpowiednio szybkobieżności granicznej. Szybkość wyłączania sprzęgła jest regulowana dzięki sprzężeniu pedału przyspieszeni...

Więcej »

Działanie sprzęgła hydrokinetycznego

Przestrzeń pomiędzy łopatkami sprzęgła hydrokinetycznego wypełniona jest cieczą zwykle w 75-80% jego pojemności lub niekiedy mniej. Jeżeli wał korbowy silnika obraca się, cząstki cieczy wypełniającej przestrzeń między łopatkami pompy pod wpływem sił odśrodkowych usiłują oddalić się od osi obrotu wirnika. Ciecz wydobywająca się z kanałów wirnika pompy natrafia jednak od razu na łopatki wirnika turbiny, które kierują ją z powrotem do kanałów międzylopatkowych wirnika pompy. Podczas pracy silnika ciecz w sprzęgle hydrokinetycznym nieustannie krąży więc pomiędzy łopatkami wirników pompy i turbiny, zapewni...

Więcej »

Przesuwka synchronizatora

Trzy kliny założone we wręby wykonane na zewnętrznej ściance piasty synchronizatora wiążą jego przesuwkę z pierścieniami stożkowymi. Kliny te wchodzą w wycięcia na powierzchniach czołowych pierścieni stożkowych z luzami nieco większymi niż połowa podziałki zębów. Pierścienie piasty koła zębatego u sprzęgłowego. Dzięki oporom tarcia pierścień zabezpieczajacy przekręca się wtedy wraz ze stożkową powierzchnią piasty koła zębatego w ślad za wałem sprzęgłowym aż do zaniku obwodowych luzów między klinami i ściankami ich wycięć. Zewnetrzne końce zebów sprzęgła i pierścienia zabezpieczającego są z...

Więcej »

Zapobieganie zakażeniu matek wirusem cytomegalii ad 7

Wymagana charakterystykę działania samochodowego sprzęgła hydrokinetycznego, czyli wysoką w okresie pracy silnika, ze znamionową prędkością biegu oraz możliwie mały moment obrotowy pompy w razie bezruchu turbiny uzyskuje się, korzystając z następujących środków konstrukcyjnych: — zastosowanie wirników bez wewnętrznych pierścieni prowadzących; w okresie bezruchu turbiny ciecz opływa ścianki wirników; - wewnętrznych pierścieni, od ścianek kanałów międzyłopatkowych turbiny i już w pobliżu ich środków powracają do kanałów miedzyłopatkowych pompy, — skrócenie łopatek przez ich skośne ścięcie w mie...

Więcej »
Światowa premiera: lakiery strukturalne w Peugeot 208 751#type r honda accord , #rejestracja etm , #auchan radom gazetka , #lra rejestracja , #cena paliwa on , #lotos stacja , #honda civic vi type s , #bmw lublin , #otomoto sieradz , #mercedes kraków otomoto ,