PIC-741

Budowa i działanie sprzęgła hydrokinetycznego

System LUKOMAT przypomina system SAXOMAT FLR. Sprzęgło odśrodkowe zapewnia płynne ruszanie samochodu. Zwolnienie dźwigni zmiany biegów powoduje przerwanie zasilania zaworu elektromagnetycznego, który pozwala na przenikanie powietrza do siłownika przez otwarty zawór powietrzny, co wywołuje szybkie włączanie się sprzęgła. Trwa to do chwili, w której trzonek zaczyna ustępować pod naciskiem sprężyny zaworu powietrznego, pozwalając na jego zamykanie Się. Sprzęgło jednokierunkowe umożliwia uruchamianie silnika przez holowanie samochodu oraz unieruchomienie pojazdu na okres po...

Więcej »

Planetarny międzyosiowy mechanizm różnicowy

Stożkowy, niesymetryczny międzyosiowy mechanizm różnicowy rozdziela moment obrotowy w stałym stosunku wynikającym z wymiarów konstrukcyjnych zewnętrznej przekładni mechanizmu różnicowego. Przełożenie niesymetrycznego stożkowego mechanizmu różnicowego jest więc określone dwoma niezależnymi wielkościami, kątami, które odpowiednio do założeń konstrukcyjnych mogą być dowolnie obierane. Przełożenie to może być większe lub mniejsze od jedności. Jeżeli przełożenie równe jest jedności, to otrzymuje się zwykły symetryczny mechanizm różnicowy, w którym połowa mo...

Więcej »

Proszkowe sprzęgło elektromagnetyczne systemu SMITH

Do tarczy sprzęgła przynitowane są trzy kształtowe płytki sprężynujące, których swobodne końce przyciskają sie lekko do tarczy dociskowej. Płytki te, spełniające zadania sprzęgła jednokierunkowego, nie utrudniają wolniejszego obracania się tarczy sprzęgła w stosunku do tarczy dociskowej, a wiec umożliwiają pracę sprzęgła z poślizgiem lub wyłączenie sprzęgła. Płytki sprężynujace nie pozwalają jednak na szybsze Obracanie się wału sprzęgłowego skrzynki biegów niż walu korbowego. Jeżeli bowiem samochód zaczyna napędzać silnik, płytki sprężyste zaciskaj...

Więcej »

Odesłania rasy, seksu i lekarzy do cewnikowania serca

Natryskowe urządzenie do mycia nadwozi może być wykonane jako podwieszone lub bramowe, zmywające jednocześnie oba boki i dach nadwozia. Najczęściej urządzenie natryskowe ma dwa układy rur zaopatrzonych w dysze, z których jeden natryskuje wodę, a drugi — roztwór wodny środka myjącego, tzw. szamponu, rozpylanego w postaci piany na myte nadwozie. Woda dostarczana jest do urządzenia bezpośrednio z sieci wodociągowej lub przez pompę zapewniającą wytryskiwanie wody z dysz pod ciśnie- Roztwór myjący rozpyla się za pośrednictwem sprężonego powietrza o ciśnieniu 2 . .

751#auchan radom gazetka , #lra rejestracja , #cena paliwa on , #lotos stacja , #honda civic vi type s , #bmw lublin , #otomoto sieradz , #mercedes kraków otomoto , #stacje bp poznań , #x3 bmw 2006 ,