yamaha mt

Sprzęgła automatyczne

Proszkowe sprzęgło elektromagnetyczne NAMI. Uzwojenie elektromagnesu umieszczone jest w kole zamachowym, w którego pierścieniowym wycięciu obraca sie element napędzany. Na oprawie przymocowanej śrubami do kola zamachowego znajduje sie pierścień stykowy uzwojenia elektromagnesu. Prąd dopływa przez szczotkę ślizgającą się po kontaktowym pierścieniu styk owym. Element napędzany osadzony jest za pomocą wielowypustowej piasty na wale sprzęgłowym skrzynki biegów. Luzy miedzy cylindrycznym elementem napędzanym a kołem zamachowym wynoszą 0,75. . .1,00 mm. P...

Więcej »

Blok kół zębatych

Blok kół zębatych jest zwykle ułożyskowany na nieruchomym wałku pośrednim albo za pomocą łożysk ślizgowych, albo luźnych igiełek łożyskowych lub złożeń igiełkowych, przy czym igiełki łożyskowe oraz złożenia igiełkowe stosuje się przeważnie w samochodach osobowych. Wzdłużne siły międzyzębne przejmowane są albo przez czołowe pierścienie oporowe, zabezpieczone przed obracaniem sie lub przez kulkowe złożenia wzdłużnej. skrzynkach biegów dużych samochodów ciężarowych lub autobusów wirujący wał pośredni podpiera sie w dodatkowym łożysku toczn...

Więcej »

Sprawność przekładni hydrokinetycznej

Sprawność przekładni hydrokinetycznej jest to stosunek mocy oddawanej przez turbinę do mocy pobieranej przez pompę. Poślizg przekładni hydrokinetycznej lub dokładniej poślizg turbiny względem pompy jest to stosunek chwilowej różnicy prędkości obrotowych pompy i turbiny (np — nt) do chwilowej prędkości obrotowej pompy (np), czyli s = (np — nt)/np. Podczas przekazywania napędu przekładnia hydrokinetyczna pracuje zawsze z mniejszym lub większym poślizgiem, ponieważ ze względu na hydrauliczne straty mocy prędkość obrotowa turbiny nigdy nie zrównywuje się z pr...

Więcej »

Wyniki pięcioletnie po usunięciu z pompy lub wszczepieniu pomostowania tętnicy wieńcowej w obrębie pompy

Stopień przełożenia pomiędzy walem sprzęgłowym i pośrednim skrzynki biegów wynika ze stosunku liczby zębów koła napędzającego do liczby zębów koła napędzanego: zp (liczba zębów kola na wale pośrednim) zs (liczba zębów koła na wale napędzającym) Jeżeli dźwignia zmiany biegów ustawiona jest w położeniu neutralnym, wówczas koła zębate osadzone przesuwnie na wielowypustach walu głównego nie są zazębione z kolami zębatymi walu pośredniego. Wskutek tego podczas pracy silnika i włączenia sprzęgła wał pośredni wprawdzie się obraca, lecz wał głó...

Więcej »
http://www.psychoterapeutawarszawa.info.pl 751#tomione , #castrol dobór oleju , #samochód hybrydowy co to , #jeep wj grand cherokee , #wypowiedzenie umowy oc pdf , #lpg skrót , #type r honda accord , #rejestracja etm , #auchan radom gazetka , #lra rejestracja ,