carrefour chorzów

Przekładnia hydrokinetyczna

Sposób odchylania strug cieczy przez łopatki kierownicy zależy od prędkości obrotowej turbiny. Jeżeli prędkość obrotowa turbiny jest mała, ciecz uderza o łopatki pod niekorzystnym kątem z, co powoduje znaczne straty mocy. Wobec silnego naporu cieczy na łopatki kierownicy reakcyjne oddziaływanie kierownicy jest znaczne i następuje wówczas znaczne odchylanie cieczy w kierunku padającego strumienia. Literą B oznaczono kierunek napływu cieczy styczny do początkowego elementu łopatki, osiągany przy umiarkowanej prędkości obrotowej turbiny. Straty uderzenia są w takim przypadku najmniejsze. W razie dalszego zwię...

Więcej »

Międzyosiowe mechanizmy różnicowe

Samoczynna skrzynka rozdzielcza samochodu ciężarowego MERCEDES-BENZ model 322 lub 327 wyróżnia się zastosowaniem dwóch sprzęgieł jednokierunkowych, z których jedno samoczynnie włącza i wyłącza napęd przedni w czasie ruchu samochodu do przodu (V), a drugie — podczas jazdy w tył (R). Aby w zwykłych warunkach ruchu (w okresie prawidłowej przyczepności tylnych kół do podłoża) skrzynka rozdzielcza przekazywała napęd jedynie na tylne kola, stosuje sie w przednim moście napędowym przekładnię główną o przełożeniu 0 2% większym niż przełożenie głównej przekładni tylnego mostu napędowego. Jeżeli wiec koła je...

Więcej »

Kanał specjalny

Kanał specjalny wyróżnia się specjalną budową zapewniającą szczególnie łatwy dostęp do samochodu. Najczęściej kanał specjalny wykonuje się jako wykop o długości 6. . .8 m,szerokości około 5 m i głębokości około 1,5 m, w środku którego osadza się szyny najazdowe lub szyny jezdne specjalnego wózka (kanał KRUZE. Półkanał jest to płytki wykop o głębokości 0,6. . .0,8 m, szerokości około 0,8 m i długości około 1,0 m większej niż długość samochodu. Zwykle wykonuje się dwa półkanały po bokach stanowiska do ustawiania samochodu, co w pewnym stopniu ułatwia dostęp do elementów podwozia. P...

Więcej »

Wczesny wziewny budezonid do zapobiegania dysplazji oskrzelowo-płucnej

Sprawność przekładni hydrokinetycznej jest to stosunek mocy oddawanej przez turbinę do mocy pobieranej przez pompę. Poślizg przekładni hydrokinetycznej lub dokładniej poślizg turbiny względem pompy jest to stosunek chwilowej różnicy prędkości obrotowych pompy i turbiny (np — nt) do chwilowej prędkości obrotowej pompy (np), czyli s = (np — nt)/np. Podczas przekazywania napędu przekładnia hydrokinetyczna pracuje zawsze z mniejszym lub większym poślizgiem, ponieważ ze względu na hydrauliczne straty mocy prędkość obrotowa turbiny nigdy nie zrównywuje się z prędkością obrotową pompy (nawet w razie braku jakiegoko...

Więcej »
http://www.sparkel.pl 751#tomione , #castrol dobór oleju , #samochód hybrydowy co to , #jeep wj grand cherokee , #wypowiedzenie umowy oc pdf , #lpg skrót , #type r honda accord , #rejestracja etm , #auchan radom gazetka , #lra rejestracja ,