numery rejestracyjne samochodu

Sprzęgła hydrokinetyczne

Łopatki pompy zaopatrzone są w niewielkie skośne ścięcia. Liczba łopatek pompy wynosi 48, zaś t ubiny 44, a luz miedzy pompą i turbiną — 4 mm. Ciecz wypełnia sprzęgło w 85%. Sprzęgła hydrokinetyczne, stosowane w samochodach CHRYSLER, poddawano z biegiem lat rozmaitym modyfikacjom. Charakterystyczną cechą sprzęgieł hydrokinetycznych CHRYSLER jest stosowanie bardzo lekkich wirników spawanych z tłoczonych blach oraz dodatkowych zbiorników. Dawniej zaopatrywano turbiny w pierścień wewnętrzny. Liczba łopatek pompy wynosiła 32, a turbiny 30. Sprzęgła udoskonalone mają obieg...

Więcej »

Uszkodzone lub zużyte kółko zębate

Uszkodzone lub zużyte kółko zębate wymienia się na nowe. Osłabione lub pęknięte sprężyny wymienia sie na nowe. W wyłączniku rozrusznika styki ulegają zanieczyszczeniu i nadpaleniu. Naprawa wyłącznika polega na oczyszczeniu styków oraz wygładzeniu powierzchni styczek. Wyłącznik sprawdza sie na przebicie. Rozrusznik po naprawie sprawdza się na specjalnym stanowisku badawczym bez obciążenia i przy pełnym obciążeniu. Na wyposażenie do obsługi samochodów składają się najrozmaitsze urządzenia, przeważnie specjalne, służące do wykonywania zabiegów obsługowych, jak: myci...

Więcej »

Urządzenie ryglujące

Oba wodziki w trzystopniowej skrzynce biegów mają po trzy wgłębienia, z których środkowe służą do ustalania położenia neutralnego, a skrajne do utrzymywania wałków po włączeniu odpowiedniego biegu. W skrzynce czterostopniowej wodziki służące do włączania biegów trzeciego i czwartego oraz pierwszego i drugiego mają po trzy wgłębienia (środkowe do ustalania położenia neutralnego, a skrajne do utrzymywania włączonego biegu). Natomiast wałek tylnego biegu ma tylko dwa wgłębienia, z których jedno służy do ustalania położenia neutralnego, a drugie do utrzymywania włączonego bieg...

Więcej »

Budownictwo wczoraj i dzis : Rose Garden Islands / OFIS Arhitekti

Przesuwka zazębia się z piasta synchronizatora, a wiec zawsze obraca się wraz z wałem. Włączanie wybranej przekładni polega na ryglowaniu odpowiedniego kola zębatego względem wału. W tym celu przemieszcza się przesuwkę z położenia środkowego w prawo lub w lewo, aż do oparcia o zęby wieńca zębatego ryglowanego koła zębatego. Wskutek tego sprężysty pierścień synchronizujący zostaje ściśnięty przez wewnętrzne występy przesuwki. Jeżeli koło zębate i wał trwają w bezruchu, w końcowej fazie swego ruchu przesuwka zazębia się z wieńcem zębatym ryglowanego koła, a pierścień s...

Więcej »
http://www.zdrowezeby.com.pl 751# , #tomione , #castrol dobór oleju , #samochód hybrydowy co to , #jeep wj grand cherokee , #wypowiedzenie umowy oc pdf , #lpg skrót , #type r honda accord , #rejestracja etm , #auchan radom gazetka ,